2013. április 24., szerda

Előszónak tekintett izéééé


Hogy őszinte legyek fogalmam sincs,hogy mégis hogy a piklibe kezdjek el egy ilyet.Én tényleg megpróbáltam (de tényleg!!!!) írni egy sztorit de ha egyszer nem megy!És lehet hogy az ismerőseim akik olvasták az a kemény egy fejezetet ami fent volt és azt mondták,hogy...ha pontosan akarok idézni akkor ezt:"ez k*rva jóó azonnal folytasd!" és lehet hogy az irodalom tanárom azt mondta az egyik fogalmazásomra,hogy szenzációs,de ha én úgy érzem,hogy tehetségtelen vagyok és nem tetszik akkor minek erőltetni?? 

Tehát most,hogy ily szépen kinyavalyogtam magam,rátérek a lényegre.Úgy döntöttem,írok egy kritikás blogot.Szeretek olvasni,filmeket nézni meg egyebet amit minden normális tini de blablablaaa megint eltértem a tárgytól.Na szóval mivel szeretek ilyen dolgokat és általában magamban jellemzem is őket ezért úgy döntöttem (immár a bekezdésem belül másodszor) hogy ezeket megosztom a nagyvilággal!

Most egy kicsit a komolyabb dolgokról.Mivel ez a kritika cucc teljesen random és spontán lesz(azaz éppen eszembe jutó dolgokról írok éppen eszembe jutó kritikát) a bejegyzések igen sűrűn fognak jönni.A chat ablakban (amit nemsokára meg is csinálok vagymi.naa kint lesz nemsoká :D ) lehet kérni hogy miről legyen a kritika (bővebben majd a chat-ben).

Asszem ezek a legfontosabb dolgok de ha még valami eszembe jut akkor azt feltétlenül kiírom.

2 megjegyzés: